ASIAKASLUPAUS

ASIAKASLUPAUS

Sinulle, Nissan-yksityisasiakas, lupauksemme on voimassa aina. Liittymällä You+Nissan-etuohjelmaan pääset nauttimaan aktiivisesta huolenpidosta. Olemme sinua kohtaan aitoja, avoimia ja rehellisiä ja pidämme sinusta huolta. Tämä on meidän lupauksemme.

Asiakas on oikeutettu saamaan käyttöönsä sijaisauton tai vaihtoehtoisen kuljetusratkaisun ilman erillistä veloitusta seuraavien ehtojen täyttyessä:

  • Asiakkaan tulee olla rekisteröitynyt You+Nissan-etuohjelmaan.
  • Asiakkaan tulee varata aika määräaikaishuoltoon / korjaukseen sekä sijaisauto etukäteen. 
  • Sijaisauto ei ole käytettävissä renkaanvaihtojen yhteydessä.

Vaikka teemme kaikkemme asiakastyytyväisyyden eteen, Nissan ei voi taata sijaisauton saatavuutta tai vastaavuutta asiakkaan oman auton kanssa. Nissan pidättää oikeuden tarjota vaihtoehtoista kuljetusratkaisua. Sijaisauto on käytettävissä yhden päivän ajan. Asiakas vastaa sijaisauton polttoainekuluista.

Nissanin lupaus kuljetusratkaisuista ei ole voimassa onnettomuuksista johtuvien korjauksien yhteydessä. Sijaisauto annetaan käyttöön vakuutettuna (omavastuu ja vakuutusmäärä vaihtelevat jälleenmyyjäkohtaisesti).

Jos haluat lisätietoa, ota yhteyttä Nissan-jälleenmyyjääsi.

Autosi rikkoutuessa onnettomuuden tai muun syyn aiheuttamana, Nissan Assistance -tiepalvelu rientää avuksesi. Mitä hyvänsä siis tapahtuukaan, soita ensin meille - viikonpäivästä tai vuorokaudenajasta riippumatta. Me teemme kaiken voitavamme, jotta saamme sinut ja autosi takaisin tien päälle mahdollisimman nopeasti ja vaivattomasti.

Tarjoamme Jatkuvan Nissan Assistance -tiepalvelun aina vuoden ajaksi* siitä eteenpäin, kun tuot autosi Nissan-määräaikaishuoltoon tai Nissan Hyötyhuoltoon valtuutettuun Nissan-liikkeeseen, myös takuuajan umpeuduttua. Takuuajan ulkopuolella palvelua jatketaan aina vuodella* eteenpäin Nissan-määräaikaishuollon tai Nissan Hyötyhuollon jälkeen.

Jatkuva Nissan Assistance on käytettävissä ilman erillistä maksua (mahdolliset korjauskulut veloitetaan erikseen). Lisätietoja voit lukea takuukirjasta (lista maista, joissa jatkuva Nissan Assistance on voimassa, löytyy takuukirjasta).

* Navara 2016:lle tai uudemmalle Navaralle 2 vuodeksi.

Mitä tahansa, missä tahansa: Soita meille.

Kun asiakas soittaa puh. +358 (0)10 770 5222:

Asiakas voi valita Jatkuvan Nissan Assistance -tiepalvelun (24/7 palvelu) tai Asiakaspalvelun (avoinna ma-pe klo 9:00-17:00, poislukien yleiset vapaapäivät).

Puheluhinnat: 0,0835 € / puhelu + 0,6 € / minuutti (lankapuhelin). 0,0835 € / puhelu + 0,1717 € / minuutti (matkapuhelin).

Valtuutetut Nissan-jälleenmyyjät ja huollot tavoittaa myös omista numeroistaan. Käytössä IVR (interaktiivinen äänentunnistus) puheluiden ohjaamiseen. Jonotus ei ole ilmaista. Puheluiden suuri määrä voi johtaa pidempiin odotusaikoihin. Nissan ei ota vastuuta puhelinverkon mahdollisista yhteysongelmista. Mahdollisten ongelmien sattuessa käytössä on myös sähköpostiosoite ja chat (You+Nissan-jäsenille).

Auton Nissan+ Tarkastus tarjotaan ilman erillistä veloitusta asiakkaalle, joka tuo autonsa määräaikaishuoltoon, Nissan Hyötyhuoltoon tai korjaukseen. Asiakkaan läsnäolo tarkastuksen aikana ei ole pakollista.

Jos Nissan+ Tarkastuksen yhteydessä ilmenee toimenpiteitä vaativia vikoja, asiakas saa niistä kustannusarvion hyväksyttäväkseen. Toimenpiteitä ei aloiteta ennen kuin asiakas on hyväksynyt arvion.

Asiakas saa aina kirjallisen kustannusarvion ennen työn aloittamista.

Erinomainen asiakaspalvelukokemus on Nissanille tärkeää jokaisella asiakkaan vierailukerralla Nissan-jälleenmyyjällä tai huollossa. Nissan tarjoaa ilmaisen Wi-Fi-yhteyden jälleenmyyjän tai huollon asiakastiloissa. Yhteys saattaa toimia vain rajoitetuilla alueilla ja saattaa vaatia salasanan.